Noc przy JavaScript'cie
Ostatnio była do zrobienia lista zadań z JavaScript'a na studia. Trzeba było użyć typowych operacji na zawartości i właściwościach strony internetowej. Niestety zobaczyłem, że da się rysować kreski. Efekt poniżej:
FPS'y nie ścinają a ściany są krzywe. Potem poczytałem jak dokładnie powinien działać scanline rendering.
W javascript'cie pisze się szybko i przyjemnie... dopóki wszystko działa. Zdziwiłem się, że nie ma STAŁYCH. Przy działaniu na wektorach przydałoby się przeciążanie operatorów. Cała reszta to improwizacja.
FPS'y nie ścinają a ściany są krzywe. Potem poczytałem jak dokładnie powinien działać scanline rendering.
W javascript'cie pisze się szybko i przyjemnie... dopóki wszystko działa. Zdziwiłem się, że nie ma STAŁYCH. Przy działaniu na wektorach przydałoby się przeciążanie operatorów. Cała reszta to improwizacja.
Comments
Post a Comment